YOURE MY...




Youre my bitch och det kommer du ALLTID vara! Älskar dig för mycket alltså! Även fast du e som du e så det är bara för mycket kärlek till dig min lilla häst. Asså allt du har gjort för mig... Det e bara... TO MUTCH! Fast du kommer för göra mer saker för mig och jag kommer göra dubbelt så mycket saker för dig :') Det är bara kul när man kommer ut till stallet och ser att du har öronen framår och typ sträker dig till mig. Jag går fram och... PUSS! Färsta pussen man får av D.I.G.! Its amizing and you AMIZING! Det finns INTE någon bättre än du! ALDRIGALDRIGALDRIG! Du har den största delen i mitt hjärta, och du kommer alltid ha det. Familjen med klart but YOU<3 Bara jag har dit namn ler jag, man kanske inte ser det men inombords EXPODERAR deeeeeeeeeeeeet<3 Du min älskling du är bara för underbar. Vistte INTE att det fanns någon ponny som kunde PUSSAS?! Du är en drömponny, och det ska du veta. Du hoppar SM! Men jag hoppar 70... Men du kommer LÄRA MIG otroligt för mycket! DU kommer lära mig FROM THE BEGIN TO THE END, finns jag alltid hos dig och du hos mig! Nu LADY..... Nu är det bara du och ajg mot världen, duochjagduoahjagduoahjagduoahjagduoahjagduochjagduochjagduochjagduochjagduoachjagduochjagduochjagduochjagduochjagduochjagduochjagduochjagduochjagduochjagduochjagduochjagduochjag!
Ahh frånm början till slut<3
SAGAN HAR BARA BÖRJAT!

/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

ni kommer bli bäst!!

2011-09-22 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0