20/7

Hejhej alla bloggläsare! Idag är jag inte så trött. La mig typ halv tolv sen läste jag lite. Kanske ska åka till Bus o lek landet idag XD Men skulle vilja ta med en kompis så får se vem det blir då :) Anars idag ska jag rida Lady och Ida ska rida Bönan. Elr så får hon en vilo dag idag :/ Men det är nu bara TVÅ dagar kvar av sommar lovet. Sen börjar det gamla vanliga. Så nu ska jag gå och lägga mig tidigare och vakna tidigare, lära mig äta frukost tidigt och vara snabb XD Vet inte ens när vi börjar ;o Så får väl la ta och kolla med mamma om de. Så ni vet börjar jag i 5:an. Sandra ska till sina kompisar att jag började i 4:an nu och förraåret gick i 3:an. Och henne kompisar trodde henne HAHA :o Nu ska jag äta frukost så byebye ;)



/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0