Blir så iriterad...

... på folk som dömer en på internet! Asså hur vet den perosnen hur den andre är? Asså seriöst, att döma personer på internet? Det jag vet är att personer som dömer än på facebook. T.x.e hur snygg är du på skala...
Om kan säger 3/10 hur ledsen blir int h*n.Jag vet hur det käns och det är INTE kul. Jag har också gjort så men asså seriöst det e fan inte kul när man tycker att man är fin sen får man en 3/10 elr 2/10.Man kränker ju personen, o det vill jag absolut inte göra. Så nu blir slut me det!

Aa men nu prtar vi inte längre om det :)

Har spelat in en video nu och svarat på frågorna men Sandra pallade inte hjälpa mig lägga in den ;( Men kan kolla om vi gör det senare ikväll :) Snart ska jag kolla på två filmer som vi hyrde på ica gratis :D Fett praktiskt. Dom strulade till det så han abh men ta filmerna XD Nu går jag komme rtillbaks imorrn. Ska gå upp klockan sju imorrn :/ Då blir det gu upp öra iordning sig o rida :) Så vi ses HEJDÅ!<3
/ Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0