Dom här kläderna har jag på mig today <3





Röd vit tröja från: H&M
Kofta: Låna jag av Sandra.
shorts: H&M
Gråa legins: Fick jag av Sandra.
Det här har jag på mig idag iaf ;)
Faktiskt jätte super sköna och fina kläder som jag rekomenderar XD
Fast det är ju bra om man vet vart man köper dom också :P

Idag kommer jag hem halv fyra så jag är snart hemma.
Ska strax till elevens val, jag ska ha scenisk :)
Så japp vi får väl la se hur det går idag då.

Idag ska Lady få vila jag ska bara gå med henne, och Sandra ska skritta Tequila :)
Ska typ gå Timmy rundan som aknske tar 30-40 minuter?
Men bloggar väl mer ikväll.
Det här var bara ett tadinställt inlägg.
Men iaf någon ting :)

Hejdå, ha det bäst my lovers<3
/Emma


Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Kan man lägga upp bilder när man mobilbloggar??? :D

2011-08-30 @ 17:03:30
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Oj såg att det var tidinställt ;-)

2011-08-30 @ 17:04:09
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0