godmorning<3

Hejhej! Hoppas ni hade en bra natt xd

Jaja men nu blir vi seriösa ;P
Men idag gick jag upp kvart i sex för att hinna blogga coh fixa mig :)
Så ahh nu sitter jag här och bloggar då.
Har precis gjort ett tdinst inlägg (min outfit).

Som kommer upp klockan 2 idag.
Sen om jag har tid kommer det upp hiss och diss.
Fast vet inte lixom vad man ska hitta på och hissa och dissa xd
Men kasnke hittar något roligt.
Idag för Lady vilo dag och ska bara gå med henne coh lite sånt.
Har skivit lite mer om det här på tidinställta inlägget.

Imorrn tror jag nästan hon också kommer få vilodag.
Elr kasnke inte?
Vet inte så mykke :P
Men juppss.
Har faktiskts ridit med gummisnodd på henne en gång och hon var SÅ fin!
Lixom överfin!
Vi hoppade då med, med gummisnodden.
Och det gick ju galant!
Som sagt hon är till SALU!
Iaf någon är intressserad mejla mig ;o [email protected]

Ska släppa aut hästarna nu så vi ses :)<3


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0