I DO WHAT I WANT

Nu har man kommit hem från skolan, elr gjorde de för ett tag sen ;)
Har fixat mykke i stallet och tagit in hästarna och lilte sånt.
Hästarna har det prima nu, mamma kom nyss, o sa fråga iaf jag ska rida :)
Isf... ... Blire att Sandra tränar mig.
Sen äre mat o sen kommer några som ska kolla på Pontus :'(
MÅNGA som undrar vrf jag säljer min häst Pontus, men de är bara för att vi sa köpa en läromästare till mig (bra häst som jag kan lära mig mykke på!) som är en b-ponny (:
Nu drar jag så vi ses, men var?
HÄR! ;)



Imorrn är jag med Annie, så knappt några inlägg (haha äre de nu elr) XD<3

/Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Eklind elr? ;)

2011-08-24 @ 18:56:21
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0