Idag blir det Pay and jump

Hej!

Idag är jag riktigt taggad till Pay and jump!
Det ska bli riktigt nice.
Men vi kanske inte ska åka med Lady, för Ida skulle kanske med istället + att Lady har lite  ont i ryggen, fast bara jätte lite.
Så vi ska typ åka :)

Igår bakade jag bondkaka, och dom blev faktiskt riktigt bra.
Kan ta kort på dom och lägga upp här.
Men Sandra och jag har gjort en jätte lång video som säkert kommer ta 2 timmar och ladda upp elr nåt sånt.
Så jag tror ju nästan det blir förren imorron jag laddar upp den.

Men när vi åker till kumla så ska jag bara ta det lugnt och göra som vanligt.
Tänka på de vanliga- ner med hälen-rak i ryggen- sitta på rumpan- fram med magen- ner med händerna och inte ha snurrade tyglar ;)
Det är mykke man ska tänka på, men klart jag kan klara av de.

Typ snart ska pappa skjusa Sandra och mig, men vi hörs sen tror jag (:



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0