Inne från össssregnet FUNNY.NU

Var ute och gjorde den dära hyllan. Hade slipat den och sågat den och håll på med den. N'är det kom det dära jävla öss regnet igen. Ni ska bara veta ... ! OMG! Fick skynda mig till hästarna som står i hagen och skulle ta in dom. Lady står ju i vind skyddet men det var som ett vatten fall framför så där står men i "vatten fallet" medans häst jäveln inte vill komma -.- Men sen sa jag till henne och då kom hon sen tog jag in Tequila tog av täkerna på båda sen skrapa av dom, ge dom hö sen spinga in o byta om :/ Först böt jag om sen gjorde ju jag den dära hyllan. Har målat den rosa såklart, men ska vänta tills den torkar sen blir det svart på ;) Ska ha hyllan till att ställa strykhjärnet på i städ skåpet. Men Eve har såklart inte ringt så ska väl kanske ringa upp henne... :/ Men vi hörs sen PUSS<3 /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0