Lite i förregår och igår :)

Iförregår tror  jag de var, var jag jätte duktigt tjej ;)
Jag var fatiskt ute och sprang med Ida.
Vi  var ute i typ en halvtimme-40 minuter.
Det var faktiskt jätte kul.
Sen kommer jag inte ihåg mer...
... Elr jo dom som kollade på pontus kom ju :/
Ahh och inget mer hände på onsdagen.



Igår var jag med Annie!
Världensbästda typ ;)
Det var verkligen skit kul.
Vi var först inne och tog mellis och chilla.
Pappa kom hem och då drog vi oss ut till stallet.
Sen åkte vi fyrhjuling ;D
Och båda körde faktist ;)
Sen gick vi in och hon ringde sin borsa som skulle kommer och hämta henne.
Efter en stund ringde hennes brorsa Rasmus.
Och gissa? Elr behöver man ens de xd
Men han hittade inte så då beskriv hon lite, typ segersjövägen och lite sånt.
Medans han försökte hitta hoppade vi, sen ringde han och sa att han var i Segersjö XD
Men sen kom han :)
Sandra jag och Ida red på fältet.
Ett varv i sritt hela fältet ;)
Det tog typ 30 minuter elr något sånt !
Sen killlar man in och spelar lite på mammas mobil :D
Yess, det nördar vi på i skolan också, på Moa mobil.

Nej nu måste jag gå!
Hejdå<3



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0