Mer om Jennifer o mig XD

Hejhej!

Nu är jag upee men gick upp 5 i sju :P
Ska rida snart men just nu väntar jag på Sandra o bloggar medan :)

Jag kan berätta lite mer vad Jennifer och jag gjorde i värmland.

Vet inte om jag har skrivit det här men strunt i det.
Jennifer och jag lekte på hennes hängmatta o lekte att det var en båt som gungade.
Sen ramla båda av jätte mykke för vi gungade så mykke xD
Sen kom pappa och gjorde fasrt på oss- först ramlade Jennifer- sen ramlade jag.
Haha då började han skratta :P
men sen sa jag att han skulle komma igen.
Då typ slängde Jennifers sig av och jag satt kvar där, men ramlade på ena kinden sen med hela kroppen!
Det var INTE så kul XD
Fast jo det var det for att vi skrttade iaf hela tiden.
Jennifer jag o hennes pappa var o fiskade på kvällen.

Men sen gjorde det det för Jennifer o mig när vi stod där o fiskade vår jätte stora aborre ;P

Haha ska dra nu ska rida snart vi ses sen BYE\Emma<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0