oväder,oväder,oväder,oväder,oväder o.s.v

F*n vad mykke det ska regna dom här två dagarna?! Igår oskade det så att kunde inte blogga på ett tag. Det SPÖÖÖÖÖÖ regnade igår så jag kunde inte va ute. Det blixtrade igårså jag kunde inte va på fältet ;} Vad anars ska man göra än de här? Filippa blev rädd efter att ha sett en jätte stor blixt, jag fick läsa med henne och jag fick leka med henne, PLUS att vi grillade igår.

Det känndes som om det typ kom en stor tornados. Pappa fick stå där ute själv när det oskade,blixtrade, SPÖÖÖÖÖ regnade och blåste... Men någon fick alltid vara vid dörren eftersom han gick in ibland ;) När allt det här hade klarnat upp lite skulle Sandra ut o rida. Sandra och jag var ute till klockan nio igår. Sen kan man inte sova på kvällen så ligger där vaken jätte länge. Men till slut så sover man. Så det var lite jobbigt igår med allt det här :)

Nu har det iaf slutat spö regna! Så nu kan ju jag iaf vara ute i stallet och så. Men nu skulle jag tydligen bygga en hylla elr var det va?! ;P Så jag bloggar mer sen vi hörrs då hejdå/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0