Tapat tand :(((

tjooo!

Tapat precis en tand ( gör SKIT ont i tandköttet :'( ) och byt om på Filippa. Ida skulle komma och sova över. men först orkade hon inte komma sen sa jag men skaru sova här elr inte, ahh och hon skulle inte sova här. Är själv nu men pappa har hyrt bilder som tur är ;) Ena är fett ägig :D Men ska kolla på filmen typ nu ;p Hmm... Lady fick vilo dag idag för att det var blöt på ridbanan (vattenbana)och kunde inte rida ut för att blnan (Mr bean idas häst) hade vilo dag så då fick Lady det med, imorrn kommer mamma och Sandra hem.

 

HAHA! Vet ni när jag var liten sa jag att mina bebis tänder kunde prata med mig XD Det var faktiskt kul att tro på för då är man aldrig ensam </3
Juste.. Ska va med Evelina imorrn om hon ringer.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0