Lång inläggg

Hey!

Vart med Annie idag med.
Vart med henne sjukt mykke denna veckan.
Kanske många tycker jag är för MYCKET med kompisar (henne).
Men det bevisar också på att man är sen snäll och trevlig person.
Jag har sjukt många kompisar och ett par stycken som läser min blogg.
Jag tycker det är så sjukt roligt och just DU tycker de är kul att veta mitt liv.
Det låtar kanske sjukt, men iaf just du gillar min blogg.
Iaf ni inte gillar den så behöver ni inte skriva det utan de är bara att sluta läsa den :)
Jag tycker det är JÄTTE kul ifall bara 3 stycken läser min blogg!
Jag kanske inte gör nåt extra för att visa att jag är tacksam...
Men jag menar, måste man visa hur j*vla mykke jag är tacksam?
Då skulle jag överdriva, tycker NI!
Men för mig...
Helt o överdrivande ;)



Så NI ska bara veta att jag är jätte tacksam med att du läser min blogg och kommenterar.
Ni ska bara veta hur många kommentarer jag har fått på den sista tiden!
Får nästan 1 kommentar på varje inlägg.
Och det är faktiskt mykke nu xd
Men jag kanske inte hållar vad jag lovar, de vet ni kanske.
Men de är för att jag säger nånting kanske ska göra ett videoinlägg efter maten.
Men då har jag väl antaglige inte tid för jag ska städa?rida?duscha o lägga mig tidigt?
Eller vad som helst!
Men JAG lovar, att jag ska vara ärligare iaf ni är snälla och stöttar mig här på bloggen o verkligheten när min häst är såld, han åker på lördag, men jag bloggar bara ifa ni stöttar mig!
Så ring mig kanske på mobilen eller något sånt där?
Så lovar jag att ha mitt humör uppe och blogga :)
Tror ni det blir bra så? :)<3




Men nu är det de svåra i skolan :(
Idag blev jag ledsen på lektionen, för 2 saker.
Men häst åker på söndag och den jag gillar sa nåt till mig...
Och ni vet inte hu j*vla sur jag blev då asså :@
Men jag lovar att det inte var att han sa att han hatar mig.
Utan faktiskt något helt annat.
Så nu för ni hjälpa mig med det med.
Men igen såg när jag var ledsen men det kom typ bah 1 tår.
Men iaf!...
Det är väl ändå mycket för att vara mig på skolan + på lektionen!
För det finns faktiskt dom som säger att dom inte har sätt mig gråta nån gång.
Jag ser väl glas ut hela tiden, men egentligen är jug hur j*vla fukin* ledsen som helst över min häst som åker :'(
Så det är bara äkta vänner som vet när jag är ledsen och inte.
Såklart har jag MÅNGA superduper bra kanon kompisar!
Jag kanske är lite kräsen är det gåller kompisar :(
Asså hur dom är om dom är töntiga elr inte...
Men WTF det spelar väl förfan igen roll :/
Jag kan väl ändå vara med dom som är SKOLANS nörd elr världens värsta nörd!
Men jag kommer från stockholm och älskar bara Tilda där ifrån, elr joooooo många mer men sådär super speciellt, elr två då ;)
Men de är ju bara för att hon hjälpte mig SJUKT mykke i stockholm, när det var svårt, när jag blev utfryst och mobbad.
Hon ställde upp och var faktiskt nästan JÄMT där, på min sida!
Och vet ni hur stolt jag var då?
Som hade den bästa bästisen i stockholm, och den näst populäraste elr tredje.
Så ajg vill typ att alla ska vara som dig,dig elr dig!
Tre stycken.
Men nu i örebro har jag bestämt att jag måste lära mig att ha olika kompisar, i samma ålder.
Det hade jag typ bara i stockholm, men när vi flyttade hit var det nästan bara dom som var äldra än mig.
Nu ska jag vara ärlig och säga som jag vill!
Så bli inte ledsna elr arga :)
Men ajg vill helst alltid va med oa och Annie på rastern.
Dom är bäst och typ mina föebilder, elr ja nästan jag vill inte va en apa som Annie XD
Eller iförsig det är ju jag redan ;p
Men ahh så nu ska jag va med dom i min klass, min ålder, elr vi får se :)



Det är många som vill bli ihop med mig, men lixom jag vill inte bli ihop med dom.
Men dom som JAG gillar vill inte bli ihop med mig.
Antagligen för jag inte är tillrekligt snygg!
Men byr jag mig?
Nepp utan bara försöka skita i det.
Om just ni inte vill tsm med mig, nehep det avgör väl ni :)
Många tycker att jag är snygg söt och mykke sånt.
Men då för ni inte glömma att kilar dumpar översnygga tjejer med ;)
Dom tycker väl om dom som har vit hår och är helt uma i huvet ;p
Okej jag kasnke är helt dum i huvet ibland XD
Men japp jag har inte och VILL inte elr kom FÅ vit hår.
Kanske kommer jag bli blond nån gång, men då kommer det inte dröja kan jag lova er ;)
Så japp.
Jag gillar väl mig som jag e :)



Nu vet ni väl lite mer om mig :D

Imorrn blire ridning 128340192492157 ½
Hejdå ;D<33
/Emma


Kommentarer
Postat av: Wilma Fröknarna fotograf

Bra sagt!!

2011-08-31 @ 22:42:59
URL: http://froknarnafotograf
Postat av: Anonym

bra att du står upp för den du är, vi finns alltid för dig

2011-09-01 @ 08:51:46
Postat av: Elisabeth

Emma söting; Ändra aldrig på dig själv för att någon annan vill det! Var äkta och var dig själv då är du bäst. Du är den smartaste, snällaste, omtänksammaste, tokigaste, finaste, sötaste, roligaste, snyggaste, bästa Emma jag vet! Morfar och jag älskar dig för att du är du!

2011-11-07 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0