Vart ute i skogen...

Hej!

Idag har jag också vart ute i skogen. Bloggade inte mer igår eftersom jag hade inte mykke att skriva så jag hoppade över det och då skriver jag idag ist ;) Men jag vaknade och så som vanligt gjorde i ordning hela mig. Sen går man ut och rider ut me Sandra, red ungefär 40 minuter. Ahh sen fixar man utrusningen och smörjer, åker t skogen. Pappa kollar efter svamp jag går bah med Bandit och Filippa ramlar ;o Hon började blöda också ;s Men det gick bra! När vi var påväg hem spyde Bandit ;oo Skita äkligt, men det gick bra :) Hon spyde på mig med :O jva hund xd Nu har jag precis ätit och bloggar nu :) Lite bilder blire nu då! Fast old pichture... (stavning)



ahh men hejdå ;)<3

ska vi med Ida nu så ni vet =)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Hej har haft en väldigt låg statistik och få kommentarer så det vore JÄTTE snällt om du ville kolla in min blogg och kanske skriva en kommentar :)<3

2011-08-19 @ 16:24:49
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: beciell

VILL DU HA ENKLA SHOPPINGPENGAR?? Samla poäng genom att delta i undersökningar och annat kul! Poängen växlar du sedan in mot ett RIKTIGT presentkort som du får hemskickat från tex H&M (jag fick precis ett kort på 150 kr hemskickat) bli medlem här, helt gratis och tjäna pengar att shoppa för enkelt! http://www.gratismakeup.se/?r=191211

2011-08-19 @ 16:37:02
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0