Växa för fort





LITE MUSIK TILL :*







Någon som har hört talas om att växa för fort?

Jag kan faktiskt känna att jag gör det. Vill vara så mycket älder än jag egentligen är. Som t. ex så är jag med äldre. Men det tycker iaf inte jag är så konstigt. Dom som är äldre än mig, är ungefär lika mogna som jag är. Låter lite konstigt och kanske hör som om jag vill skryta. Men dom i min klass tycker jag inte år sådär jätte roliga. Eller klart dom är! Men jag är tryggare med dom som är äldre (?) Låter konstigt, I know, but inget jag kan ändra  :( Frida, klart hon är med med ANnie mig och Moa <3 Alltid är hon med <3 Och hon är den i klassen som jag är med mest. Eller Ebba och Maria. men jag tycker iaf det är ruligare att va med dom som är äldre. Och speciellt om min bästis Frida är med. DÅ äre elite! 


Mamma brukar alltid säga "Försök att vara med lite i din klass för sen när dom börjar i 7:an då har ni inte samma raster och vem ska du då vara med". ENKELT! Thea min allrabästavän i 4:an. Hon var bäst i hela världen. Hon är bäst, och jag gillar absolut att vara med henne! Hon börjar 5:an då, och Frida. Hon finns alltid där. Det göra Ebba och Maria också. Har faktiskt längtat efter Thea ska komma upp till årkurs 5 så vi är i samma hus och så vi har nästan samma raster :) Sen också så får man ju massa nya kompisar? Jag har rätt så lätt att bli kompis med andra... Eller ja, det beror på ifa jag vill bli kompis med den personen. Som med Frida.

Såg henne och ville vara hennes bästis. Så jag gick till henne sen pratade vi och så. Var riktigt nice. Sånt är ett stort LIKE hos kompisar. Hon gick även till mig ibland. Riktigt grymt! Såna coola vänner ska man ha. Så precis såna vänner som jag har :* Fattar fortfarandra inte hur bra vänner jag egentligen har! Men alla vänner är heeelt sten coola! Super nice! Vänner är livet. Idag när det var lite sådär halv knas med en av mina bästisar. Märkte jag hur dåligt jag mådde. Ville bara göra allt för det ssulle bli bra! Efter ett tag gick det super. Hon är verkligen min bästis. Man märker det på det sättet hon är. Helt j*vla rättvis mot ALLA! Vem som helst. Hel cool är hon också! Typ dom en drömkompis som alla vill ha. Fast hon är i verkligenheten också. Alla har väl en sån där super bästis, och det har jag med, och märkte hur bra vårt "kompisband" var! Var verkligen super starkt! Och vill aldrig i hela livet att den ska brytas!!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0