... VS ...

 VS

Svåår! Älskar gråa kläder, men skulle någ tagit den första ;)



 VS

Jag skulle nog tagit 5:an ;) Eller kanske 4:an för den tror jag är lite minder, vill kunna typ ha dom i fickan elr nåt.



 VS


Här skulle jag nog tagit den vita. Jag tänker nu skolväska, och det vita är den som är lite mer barn elr vad man nu ska säga ;p





 VS



Den röda HELT klart! Älskar röda jackor. Eller jaa iaf vinterjackor. Älskar mmin också<3




 VS


Båda var lika fula -.- Men skola iaf tagit den ljusrosa helt klart!





 VS 


Hmm... Tar nog den andra! Asn snygga var dom ;) Tycker JAAG!


 VS


Jups. Enkelt för mig. Då väljer jag Kissie! Hon har så bra blogg!.







 VS

Useende mesigt, Beoncey. Men Lady gagga är bäst<3



//Emma


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

vilket roligt och bra inlägg :D kram

2011-11-22 @ 19:42:43
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0