Älskardig<3

Älskar dig rikard!<3
Japp nu är jag tsm med Rikard ett år mindra men vafan vem bryr sig?
Jag har vart ute och vart med min ÄLSKADE LADY, och borstat henne och bara myst med henne, ryktat henne, knopp i panan, tagit bilder och faktiskt smört en sadel,hoppgjord och en matingal.
Och så satt jag på ett schabrak på sadeln, tills imorrn då jag ska rida :)

Bilder efter jag smörjt allt.







Det här behövde jag inte smörja eftersom den typ redan var smord :)
Glömde ta kort på martingelen men ahh ni som rider vet väl hur den ser ut.
Dom som inte rider, det kommer jag antagligen visa er nån annan gång!
Nu ska jag sova, ska va pigg och fräsch imorrn.
Så då ses vi då?
hejdå PUSS<3



/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0