frågor...

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Nee, aldrig hått på bio med Lukas xd 
Hånglat i skogen? Ahhh ;) 
Tyckt att din kusin är het? Neej!
Sovit naken? Nej, men kanske om jag var sådär 1-2 år?!
Kört över hastighetengränsen? Nä , men pappa xd
Målat om ditt rum? Nepp, bara Filippas :p
Dansat framför en spegel? OFTA!
Fått hicka? Ahh, får det typ 4 gånger om dan, det högsta har vart 11 xd
Dumpat någon? ja…
Stulit pengar från en kompis? Knappast
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nesch
Varit i slagsmål? Neeeeeeej! 
Smugit ur ditt hus?
Nopp, kanske om några år ;p
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja……..
Hånglat med en främling? Nop
Älskar eller saknar någon nu? Jag älskar och jag saknar!

VEM

Vem är i rummet med dig?
Datan
Vem fick du senaste sms av? Wilma
Vem tänker du på nu? Wilma
Vem pratade du senast i telefon med? Ida
Vems hus var du senast i? Mitt, men vart med Lukas i onsdags förraveckan tror jag. 
Vem önskar du var med dig nu? Wilma
Vem är din favoritsläkting? Lady<3

VAR

Var är din mobiltelefon? På ladning på min byrå.
Var handlar du mest? H&M/lindex. Ska börja med Newyork
Var fick du tag på tröjan du har på dig? jag rånade den...? Fick den av mormor. 
Var åkte du senast bil?
Venne ;o

VAD

Vad åt du senast? Toast
Vad drack du senast? Apelsinjucie 
Vad är det för färg på dina
byxor? ljusblåa 
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor

Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Rosa och svart, HELT KLART!
Vilken film såg du senast? Sune
Vad hör du just nu? Naturen-.-


/Emma


Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Vill vara med dig med <3333

2011-09-22 @ 15:28:34
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0