hem från skolan-nu ut till stallet.

Jupps, snart dax för stallet =D Så jaupp, ska göra stallet sen rida typ me Sandra elr nåt ;o Imorrn ska sandra trimma henne, för det är tävling i helgen, jag ska nog ta och göra en kategori där det är bara tävlingar och sånt. Så är taggad nu, och kommer vara det tills helgen. I skolan idag var jag bara typ med min älskling Lukas. Kanske några till som var med han och jag, typ Wilma och richard också. Så typ vi<3 Naci! Nu lyssnar jag på den hära:



Den är musikvärd! Tycker den är bara så övergrym. Vet ni.. Det är faktiskt inga som kommenterat på den dära extra saken, så jag kan inte länka nån! :/ Nu får ni la ta och fixa så jag kan länka DIG! Säkert övergrym blogg. Alla som läser min blogg vet inte jag vem det är, har 30 st som läser per dag, men jag vet inte vem alla är så det skulle va kul ifall ni kunde skriva era bloggar och jag länkar =) Men vi för faktiskt ta och ses snart igen!<3
Puss hej sålänge<3

/Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Jag kommeterade ju fast inte på det inlägget ;/

2011-09-14 @ 18:16:25
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0