Lite från igårkväll :D

Heyhey på er! Igår blev det lite flum japp. Först kom Ida med Amigo, och då red jag, typ med mukisbyxor en tröja och nån över xd Och sen skulle jag trava och sen galopperade jag på honom ;o Men det var skit kul. Sen gick non till sig och då satt jag på honom så då följde jag också med :)

Men sen gjorde hon så att han stegrade sig på ett stortfält och jag satt på.  Det var jätte kul :D Sen tog vi in honom och gav kaninerna mat, och sen sa jag att vi skulle hem till mig och då gick vi till mig. Då flumade vi sönder. Vi skulle göra någon vädereleksrapport, och jaa vi hade ju ingen karta, men vemfan bryr sig XD Ida bah:" Asså jag vet väl inte vad det är för väder ut det för cu vill ta reda på själv, asså tror du det elr"? Haha det var skit kul xd Japp och vi har allt på film, så jag får ta mig i kragen och fixa allt!

Men idag blire att få en webbkamris :D Så då blire enklare att ladda upp outfit och allt såntdär. Rida-japp. Rider på ett fält idag tror jag, typ ställa ut henne och in.

Men ikväll kommer jag INTE på the rock ;/ Just den här fredagen vill ajg bara ha mys med pappa och mamma. Den sista kvällen man kan sitta och mysa med dom, imorrn blire att lägga sig tidigt för då är det tävling för Sandra, och söndag måste jag lägga mig, sen på måndag åker vi. Så bara så ni vet, nu måste jag dra ;) Hejdå på err Puss ;*



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0