Östernärkespelan KUL! elr..?

Hejsan alla bästa!

Idag har ju vi vart på Östernärke spelen och de gick väl sådär, hela Oden fick ett pepppris för vi peppade varandra och andra lag så mycket.
Är väl rätt nöjd.
Sen fick man korv där och lite sånt.
Jag sprang 800 meter på 4 minuter ;)
men jag är nöjd endå.
Bilder från Östernärke spelen :)



Det där var faktiskt en riktig fotograf som fotade oss två <3


Frida som fotade<3



Och Frida <3

Sen när vi väntade på bussen i 40 MINUTER :@






<3


Hihi älskar dig Annie :D
Men sen gjorde vi inte mycket mer.
Hade en coca cola som jag fick av en kompis, han bah jag ska slänga den, elr vill du ha, ahh och då tog jag den.
Men Annie kastade iväg den XD
Men den klarade sig som TUR var :P
Nu ska jag snart göra nåt annat XD
Vet ni jag har faktiskt börjat måla lite.
Och det går inte bra!
Men vad hade man väntat sig? :P
Hejdå<3

/Emma


Kommentarer
Postat av: Malin jonsson

Vad sööta ni är tillsammans <3 <3 <3 haha <3 <3 <3

2011-09-08 @ 16:43:03
Postat av: Wilma ryttare&fotgraf

Såå fina bilder på dig och Lukas <3 Önskade att Richard vore mer ööh vet inte hur man ska säga typ mera som Lukas :) <3

2011-09-08 @ 16:43:15
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: fruuugan!

men du träffade ju mig också! :(

2011-09-08 @ 19:27:30
Postat av: Nora <3

nej gud vilka sötisar! måste träffas någon gång igen! SAKNAR ENORMT! <333333333333

2011-09-09 @ 07:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0