Shabba blöggen!<3

Idag blire till att rida...
Kanske på gummisnodd kanske utan.
Men Lady är fin i vilket som<3
Sen typ va i stallet och fixa lite.

Sepideh hade en fråga som jag hade tänk ett svara på :)

Den där bilden på sandra har jag tagit yehh haha. Vilken häst har Sandra om du har Lady och Belman har åkt ? <3

svar: Vilken bild? Sandra har fått en ny häst som heter Tequila :)



Här är då den söta Tequila!
Så söt hon är!!



Snart ska man gå men saker man har gjort....

Packat väskan-check!
bytt om-check!
fixat håret-check!
Ätit frukost-Check!
FB-Check!
borstat tänderna-Check!

Ahh det är typ bara de jag gör på vardagarna innan skolan, och då såklart hinna blogga.
Glömmde ställa alarm igår så mamma väckte mig vid sju istället, men det gick ju lika bra? :)
Nu ska jag snart dra så vi ses sen då?
HEJDÅ/PUSS<3

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0