TJOBROO! elr nåt xdxd

tjobro!

Nu är jag hemma från skolan.
har städat rummet och fixat lite.
Har tigit bilder som kommer också.
Imorrn ser jag ABSOLUT VERKLIGEN SÅKLART inte fram imot skolan!
Det är ju östernärke spelen.
Sen också så är det en stund att åka :/
Och tror vi åker buss dit och vi är där HELA DAN ;o
Fett JOBBIGT!
Menmen kommer hem som vanligt hoppas jag.
Lunch tror jag man får där elr nåt sånt.
Mitt liv har blivit komplecerat!
Jag orkar knappt säga vad som hänt...
Men kan visa er de här bilden så kanske ni fattar.


(:
Yapp!
Så aa nu är jag där jag va igen, om ni fattar :)
Idag åker Sandra på träning och jag tror jag stannar hemma.
Men man vet aldrig.
Har iallafall gjort ett tidinst inlägg som kommer upp klockan 5 PRICK!
Så kolla då med!
Sees Hejdå<3

/Emma


Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotgraf

Så himla glad att ni är tsm igen och när richard kommer hem ska vi (jag&richard,Annie&Albin och du&Lukas) på trippeldejt!!!

2011-09-07 @ 16:32:21
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0