Now im back!

Hej!

Jag har inte bloggat för Annie har vart här massor, sen har vi nördat i ett spel på mammas iphone, som heter Oven break elr nårt sånt ;)
Men kommer inte skylla på de, utan inte orkat och sånt.

Jag går i 5:an nu så slutar halv 4 på tisdagar och går till cafet.
Får se kanske man bloggar på skolan?
Sen är det inte så serriöst i skolan men kommer bli bättre när magistern blir strängaren.
Kom försent 1 kvart förut när jag inte hade min mobil med mig XD
Men det hände inget :p

Idag ringer Annie mig och kanske ska va hos henne.
Men sen i övermorgon träffas vi också.
Bloggningen blir inte mycket av...
Men vad säger ni om tidinst?
Ser om jag hinner göra det.

Nu på gården måste man jobba skita mykke.
Fast det är bara för att vi har några 100 st höballar som ska bäras in innan vintern.

Nu väntar mamma och Sandra på datorn.
Dom dampar så hejdå XD<3


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0