Nu är jag hemma från Pay and jump

Hellu my lovers!<3


FATTAR NI HUR JÄ*LA ARG JAG BLIR :@@@@
HITTAR INTE SLADDARNA TILL KAMERAN TILL DATORN SEN HJÄLPER IGEN MIG, JAG VET SANDRA SKULLE HJÄLPA MIG MEN VAFAN VEM TROR ATT HON OKAR GÖRA DE NU?
Så jag kan väl se om jag hittar dom så nkan jag lägga upp filmerna.

Lady var överfin idag, och var klart den snyggaste ponnyn där, och vi gjorde även sen snyggaste 60 rundan där ;)
Lite stolt!
Vi han inte gå banan så vi kollade banskissen istället, coh vafan det gick ju lika bra som vem bryr sig ;)
Fick inte efteranmäla sig så Sanrdra hoppade 80 och jag 60, egentligen skulle jag också hoppat 70 och Sandra 90 :/
Menmen det gick ju bra iaf :)

Det var ju ungefär som en riktigt tävlin.
kom dit-han inte gå banan kolla banskissen,hoppa upp på hästen- skritta fram henne sen börja hoppa-men han  inte ens hoppa ett hinder innan jag skulle in på banan- men dom fick vänta-in på banan-bra galoppskänkel-bra galopp-felfri-ut ur banan... osv...
Sen hände det mer och jag fick vänta jätte länga innan Sandra startade, elr de fick vi alla.
Men det får man väl överleva.
Sen fick man en rosett om man ville, elr man fick köpa och mamma köpte en till mig, 30 kronor ;)
Men vafan det är ju inget...
Nu har jag 2 rosetter, vänta ni bara tills jag har 28940218479823028347 MOHAHAHAH XD
Sen åkte vi hem och då hade vi stallet kvar :s
japp det är bara att göra en går man in och äter lite sen blogga :)



Fins det ens någon finare häst? :o

/Emma

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! fina puma shorts du har;) har du bara ett par? mer kort med dom tycker jag

2011-08-29 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0