Disca i Mellösa! yaya

Jag lovar er. Bild kommer på mitt hår när jag kommit hem elr under dagen ;)

Idag ska jag iaf till ett disco. Ska bli fett. Har tänkt vad jag ska ha för kläder och det är väl svarta jeans elr bara jeans, en lång t-skirt tröja, någon kofta över, strumpor, röda converse kanske stjal och sen min svarta skinnjacka :3 Det ska bli jätte roligt tror jag ;P Åker det själv men träffar alla mina kompisar där sen. Åker klockan 6 så förvänta inte er att det ska bli mycket inlägg, för jag kommer hem halv 11 ;) Jaajaa jag har blivit stoooor tjej ;P

Och sen inget mer idag ;/ Skola såklart och så. Vet ni... Att vi ska få PROV varje torsdag :OOO Eller ja det är multiplikations prov. Men det gick jätte bra för mig ;) Nu ska jag borsta tänderna sen bara vänta tills man ska gå <3

image description 

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0