Keep on dreming...

Ohh vad jag är inte trött idag ;) Är pigg och kry.

Idag händer inget särsklit ;/ Eller juste ska kanske vara med Annie idag. Tror jag vi kanske ska vara oss henne elr nåt. Eller hos mig ;) Iaf så kommer det ett tidinst klockan 10.

Gick upp tidigt idag så jag kan hinna spela Mario ;D Så ska snart ner och göra det. Ska inte spela mycket kanske 15-30 min. Ungefär nåt sånt. Gick och tidigt och la mig sent. Låg och spelade Fastball hela kvällen och vid  kl 12 så somnade jag typ. Är iaf före Sandra ;) Och i skolan idag är det GYMPA! Looove<3 Dags och träna frida ;*



//Emma


Kommentarer
Postat av: elsa

jobbigtr att helgen är slut!

2011-11-21 @ 13:47:53
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0