DISS/HISS



Dom här är hiss, till killar. Känner två st som har såna och tycker dom är sååååååå snygga på dom, blir lite svag när man ser såna på kille, då är det snyggt!<3



Dom här dissar jag :( Tycker dom inte är så snygga. Kanske lite min style, byt na na inte vill ha :/ Kommentera ifall jag har fel... But jag tycker de.


Och JA jag tog dom från Nellie berntsson´s blogg, men tyckte det var värt att skriva Hiss o Diss till så bara därför, vill INTE härmas. Nepp för de här är min blogg då bestämmer jag. Kanske härmar andra, tycker andra andra tycker inte det och vissa si o så... Men kommentera och säg vad ni tycker :)<3

/Emma 


Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Jonas i min klass har typ alltid sånna brallor;D och jag tycker också det är SKIT snyggt!

2011-10-26 @ 15:56:37
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: HammarN^^^

Jag har såna fast i svarta! ;)<3333

2011-11-07 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0