Nya fräscha saker.



Båda dom här armbanden är as snygga men det som jag gillar mest är det svarta! Det är så snyggt, och min kille (Lukas) mamma har gjort den, den är as snygg! Gillar den as mycket, fick den igår eftersom jag fyllde år i söndags men asså jag ver i Kanarieörna så då fick jag den igår ^^D Likelikelike<3



Den här tröjan fick jag, orkar inte vände på bilden så ni för den såhär men det är den tröjan som jag har på dom här bilderna,


Men den gillar jag också jättejätte mycket.


Den här stjale fick jag också ofc. ätte snygg, och passar till det mesta, fast inte till min ziperall som jag ska ha idag ;) Anars till evrything



Och mina SSS byxor. SÅ j*dra sköna! Älskar dom <3

/Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare <3

Men gud vad gulligt fick du det dära armbandet av Lukas? :') det skulle richard aldrig göra :'(

2011-10-14 @ 21:29:12
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0