Skulle gjort klart för 1-2 timmar sen, men gick ut o red :*


Ger bra musik också!


Heeej!

Jag är här och jag lever...

Men kanske inte bloggen, nåt mer på ett tag.

FÖr första gången vet jag hur det känns att inte har NÅGOT att skriva om...

Kanske bara såna där urtråkiga inlägg?

Inte vet jag...

Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om att läsa om.

Då lovar jag det kommer komma korta/långa inlägg om det DU just vill läsa.

Så det är bara kommentera.

Jag vet att bloggen kommer vara livlös, det kanske ni också förstår?

Min häst Lady, är såld och åker på måndag, så bloggen är lite halvtsådär illa ute.



Ibland undrar jag verkligen, är min blogg bra?

Elr är den dålig?

Det är det just bara DU kan svara på.

Jag skriver om min vardag, och därefter lite tankar som kommer från mig.

Kanske lite Hiss/Diss och sånt där.

Men jag vet inte om just du gillar att kolla på min blogg.

Dom dära dagarna när jag får jätte mycket besökare, då är det för jag har skrivit något spännande på facebook.

Jag har tänkt på ifall jag kanske ska sluta med det, och så får ni helt enkeöt kolla själv vad jag skriver på bloggen?

Det kanske blir bättre så?

/Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Sluta INTE blogga sötnos! Jag läser din blogg och älskar den!<33

2011-10-20 @ 18:42:40
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: LINNEA

sluta inte blogga, din blogg är super fin! :)

2011-10-20 @ 20:26:21
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0