Litet inlägg..

innan vi åker då! Hmm ska se ifall pappa kan hjälpa mig med att ladda upp filmerna. Men asså just nu håller vi på med att hänga upp alla mina rosetter. Eller asså jag har 6 än så länge! ;) Men det är ju ganska bra! Den hära helgen ska ajg faktiskt inte tävla utan då kommer det fester som kommer hit från stockholm. Eller ja det är ju pappas kompisar och så, emn han har två stycken barn som jag tror är 6-8 elr 7-9 ? Nånstans där imellan iallfall. Men nästa helg vet jag inte. DÅ aksnek man ska åka iväg och tävla igen! ;) Tar kort och visar er mina fina rosetter när vi har satt upp några och lagat en, som gick sönder i lastbilen på väg hem från tävlingen från helgas =)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0