Älskar dig fattar du inte?

Jag älskar hela dig inte bara ditt utseeande.
Din personlighet ditt underbara leeande,
du är så under bar snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig igen ananstans!

Hoppas du fattar!
Du betyder så j*vla mykke för mig i mitt liv.
Speciellt på sommaren.
Utan dig skulle jag dö!
Älskar dig året ut och året om.

Jag hoppas du aldrig kommer lämna mig ensam.
Du är den som får mig kallt när det är varmt :)
Du är den som får mig vilja ha dig ännu mer när jag ser dig.
You and me forever ?

För jag kommer iaf INTE släppa tanken att kunna ha dig hela tiden hos mig.
I have that right now....
Men hur blir det sen när du lämnar dig?
fast du kommer tilbaka det lovar jag verkligen.
Anars döör jag bokstavlit!;o

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta... ... always ... always ... always ...
Kommer aldrig sluta tänka på dig...




.... din underbara glass!




Love youuuuu!<3
 Hiiiii/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0