Gästbloggning - http://ericssonlouise.blogg.se

Hej på er! Jag fatta inte riktigt saken med detta. Om jag ska blogga en gång, eller blogga mer gånger. Men jag kör 1 gång! Och nu ska jag väl antaligen berätta lite om mig då :)
Jag heter Louise Ericsson och är en glad, sprallig & rätt random tjej på snart 12 år . Fyllder den 18 august , alltså ganska snart. Mitt liv består mest av hästar & ridning . Men på sidan om gillar jag att fotografera oxå !  Jag fotar med min egna kamera Canon eos 450D. Klicka in på min blogg här! :D

Divine , även kallad diva heter detta sto . hon är 19 år , men det märker man inte . hon vet väl det inte själv än  ;)  Jag har ridit henne i snart 1 ½ år . Vi har haft mycket av både fram & mot gångar . men det värsta vi var med om var hennes långa skada som hon hade i ca ½ år . Det var hemskt ! Hon fick en skada slutet på maj och var halt ända till september , då vi börja gå promenader med henne. Sen dess har vi fått sån tillit till varan , för nästan varje dag var jag hos henne när hon mådde dåligt . Jag gos & borsta på henne hela tiden , jag prata med henne varje gång och sa hon han klarar detta . Hon är ju ändå så pass gammal . Hon blev bättre så småning om ,  så sakta sakta kunde jag börja röra i gång henne med promenader och små skritt turer , första gången jag satt på henne efter skadan var jag över lycklig ! Så gick allt bättre o bättre , och vi kom i gång ordentligt ! Sen i går hände det igen, hon blev halt . Men inte så allvarligt , och det är jag glad för . Jag hoppas att hon blir bättre snart , jag tror på diva . det var just det jag gjorde när hon hade en allvarlig skada . you can do it divine , i trust on you !

Byeeeeeeeeeee, min blogg you find here! ;)
/ Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0