Måste gååå

Nu börjar allvaret tyvärr!
Skolan kommer först sen hästarna och familjen sen dator och bloggen...
Jag vet inte om jag kommer blogga mykke mer för att min häst kommer kanske säljas, och då lixom vad ska jag skriva?
Så om han nu säljs kommer jag ta en blogg pause på kanske 1 vecka elr nåt sånt.
Snart blire bussen till skolan och börja nåt nytt där.
Nya friends ny boyfriend och nya bff ;)
Så nu kanske jag har nåt och göra med vännerna.
På rasterna är man iaf INNE :I
Så ahh....
Man får ju var ute om man vill, men vem vill de? ;o
Snart drar vi, så jag ville bara skriva lite såhär nu.
Allvaret och bloggen nt först.



Sötaste lus!<3

Kommentarer
Postat av: mamma

hallå där!! upp med hakan, Pontus är långt ifrån såld!! Kram

2011-08-22 @ 08:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0