Now im back :)

Now im back från stan + lite andra grejor också ;)
Okey...
Nu har jag bestämmt mig när frågestunden ska avslutas.
Och det blir på söndag.
På måndagen kommer videobloggen med svaren ut o lite sånt.
Men asså imorrn åker ju jag till värmland och aa då så ska jag hitta några som kanske vill gästblogga.
Får helt enkelt se hur det blir :)
Kanske bloggar där vem vet!
Igen vet upp till 100 procent...
Men iaf.
Inne i stan köpte jag IGENTING för jag bhöver typ inget (förotam GLASS) och Sandra köpte ett par Linnen!
Ska fråga iaf hon o jag kan ta lite foton idag.
HAHA nu blev ni glada va? :P
Men arnars händer iget mer ikväll förutom att Sandra och jag ska gå med Lady och Bellman en sväng.
Skulle rida idag men nehepp så blev det inte!!
jaja blir typ en annan dag :)



När jag var liten och hade fokus på INGETING (:



Idag...
Fokus på hästarna :D

Im back later are you?

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0