Ridit :D

Hej!

Har kommit in från ett ridpass, fast har ätit middag också klart :)
Ridit passet gick väl bra.
Hon lyssnade inte så mykket framåt och faktiskt inte bakåt heller (nu pratar vi om LADY ;P).
Men efter en stund började hon lyssnade.

Försökte jobba henne också men då så lixmom drog hon upp o ner huvudet hela j*vla tiden XD
Och så drog hon fram huvudet så efter en stund orkade jag inte mer -.-
Men Jag har inte riktigt lärt mig än hur man gör så då är väl det en självklar het att hon gör så, det kasnke gör ont på henne :P?!

Sen skrittade jag och Sandra ut och det gick väll bra.
Hon var jätte trött och Tequila var jätte spänd.
Så fort man typ gjorde nåt hoppade hon till...
Lilla fiskar ponny! ;;P

Och nu kollar jag på datan kommer en liten extra sak idag :D<3


BYE
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0