*bäst*

Tjobre! Är på bra humör idag :D Har ju slaggas hos Moa med Evelina oxå :* Var as grymt. Vi var själva hela kvällen (y) Från klockan halv nio till 12 ;) Var grymt. Var på the rock sen stack vi hem efter en halvtimme, och gjorde iordning oss får film time. Jag och Evelina gick och böt om, Moa tog fram chips julmust ,cola light och fanta och godis. När vi var klara satte vi oss och hyrde film från TV. vi hyrde " Beck mannen utan ansikte ". Ahh och i filmen var det en man som inte hade ett anstikte.... Men konstigt ;o Aja, vi skulle sett " Beck levande begravd " men jag fegade ur då xd Så vi hyrde den andra då. Tog lite kort och så men ni kommer få se. Evelina höll på och sova i sängen som dom har i vardagsrummet, men Moa ville inte det så hon pratade typ hela tiden med henne :p Men Moas mamma kom klockan tolv typ, och då gick vi och la oss. Evelina och jag på madrassen och Moa på sängen. Men kvart över 9 ringde Evelines mamma och väckte oss xd Gick inte att somna om då, så då låg vi i Moas rum i nästan 2 timmar. Men jag bara tjatade om att vi skulle kolla på film, men det ville nt dom ? Men sen kom jag hem och har ätit och vart i stallet ;)



jag o Moa ;*



Jag och Moa ;*



Moa ;*



Evelina :*




Evelina när hon är arg ;p<3



Våra saker (förutom fantan och godiset och cola light )



BTW...

Evelina sminkade Moas storebror ;)





Haha Max du är helt klart snyggast (y)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0