Skit snack- Nej tack!

Skitsnack kommer nog aldrig dö ut tyvärr! Finns skitnsack vart man en vänder sig om. Din bästa kompis kan prata skit om dig, dina djur (?) ahh alla, kan, men det finns dom som inte vill...  I skolan vet jag några som ha rpratat skitsnack om min bästa kompis. Blev riktigt sur då! Men är man so omogen och måste prata skit om varandra, så fine men om någon pratar skit om mig och någon av min bäste vän då ligger dom rysligt till!

Det finns såklart dom som INTE vill prata skit om sina kompisar, elr bästisar, elr nåt! Det är riktigt bra! Även om dom coolaste gör det, betyder inte det att du måste göra det för att bli lika coola som dom ;/ Utan det är coolare och stå emot och aksnke tillochmed säga till ifa man hör någon prata skit om någon annan! Sen kan det ju gå för långt, och tillslut blir det ett ryckte någon sagt, och rått runt till hela skolan. Se nene.... Inge skit snack för min del!


image description

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0