Test+text!

Namn: Emma
Mellan namn: Linnea Karoline
Efter namn: Englund

Ålder: 10 fyller 11
Bor: Örebro (Helgesta)
Hus: Hästgård

Favvomat: Pizza o Tacos
Favvokläder: En pingvin tröja shorts och Adidas töja
Favvofärg: Rosa och svart!

Musikstil: Pop
Favvolåt: What are words
Favvoartist: Lady Gaga

Gillar du nån? Njaa lite
Vem: En kille jag känner
Hur många år är han: som mig typ

Familj: Mamma, pappa stora syster lilla syster ;)
Hobby: RIDA :D
Djur: 5 hästar, en katt och en hund!


 
Kom tyvärr inte på fler frågor. Det är faktiskt fjärde gången jag gör det här så jag orkar inte mer :P Jag ska åka till stockholm om 20 minuter så jag måste gå. Men idag ska vi till stockholm och hämta Filippa som är hos mormor, hon har vart där i nästan en vecka själv! Ska äta frukost nu.

Men igår red ju jag och jag hoppade lite. Först några enkla hopp se höjde vi til 80 centimeter. Lady var jätte duktig! Mamma tränade Sandra och mig. Kommer inte börja träna regelbundet nu när jag inte tävlar LB,LA. Men kommer åka med ibland och träna hos Åsa som är Sandras tränare. Sen gjorde Sandra omhopningssvängar på Tequila för första gången och det gick jätte bra För mig gick det inte alls bra :P Jag gjorde en jätte snäv sväng och hon hopade av lite för tidigt så då håll jag på att ramla av, för att jag ahr ju inte den balansen kvar som jag hade förut :o

Men aa... Nu ska jag gå, men jag komemr blogga lite i bilen också ;)
Hejdå!




/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

gick visst bra för dig!! Var ju bara ett tokigt språng, de andra sprången var ju jättefina :-)

2011-07-27 @ 09:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0