Dagen i berättelse...

Dagen har vart helt jävla grym<3 Vart med två av mina absoluta favvo bästisar. Ska skriva allt vi gjort och så, intressant för er som vill läsa, och för er som inte vill... Synd ;/ Men iaf det var såhär...

Först trättades Amanda och jag vid tjorren (kiosken) först köpte vi klubba. Amanda kom på att vi kunde gå till våran bästis och väcka henne ;) Fast ingen visste vad hon bodde. Jag viste typ vart hon bode. Jag bah "Hon bor väl där borta" Amanda : "Nej det tror jag inte". Aha så då gick vi efter Amandas beskrivning. Gick i 45 minuter innan vi kom fram till Moa - och vem hade rätt? Jo jag ^^D Fast Moa ville inte öppna :@ Så vi stog där utanför och knackade minst 10 minuter. Hon stog i fönster och kollade på oss och bara asgarvade ;S Men sen kom hon och öppna, hon vär själv hemma så vi kom in. Sen krypte vi ner i hennes säg och pratade med några på skype. Var hos Moa i ungefär 1 timme elr nåt. Moa skulle kolla när bussarna går. Moa bah " Det går en om 5 minuter ". Amanda bah " Okej hejdå då " och springer ner för trappan och klär på sig. Jag hänger efter och vi springer nästan hela vägen. är typ 1 km dit. När vi kom ut på stora vägen ser vi bussen, så bussen var bakom våran rygg hela tiden. Men vi var fortare! Och sen klev vi på och åkte hem till Amanda. Vi åt där och kollade på en läskig film, elr ja kanske i 15 min? Sen kollade vi på en film som hette hip hip h*r* ! En sån där youtube film. As bra var den (sätt den förrut). Men sen åkte vi tillbaka till oden, och hem till mig. Sen var vi hos mig ett tag sen åkte Amanda hem :'( Men ska kanske va på fredag igen, vi får se.




Amanda på bussen på väg till henne <3



Vår mat ;* As good! Åt potatis och lax med nån sås och sen tomater. Hihuuu åt på hennes golv i hennes rum ;o<3



Och här väntade vi på hennes pappa innan han skjusade tillbaka till oden ;)

och juste...



Och Moa hemma hos henne <3

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0