Dissa Och Hissa ;P



  Dom här jag ju lite anorlunda. Inte direkt såna skor som jag skulle sätta på mig. Men dom här dissar jag tyvärr.



Rent sagt. Fifan vad fula! Gröna skor, inte någon hit hos mig. Det här dissar jag tyvärr ;( Men iaf var ju det en läcker färg på skor ;)



Asså dom här är ju föör fiina! Shit vad snygga. Såna skulle jag LÄTT köpt i affären så fort jag sett dom. LOVE till dom + en hiss :3



Dena sko är för snygg oxå. Så sjukt fin i stylen och allt, lite Emma Englund style!  Kanske lite fär höga klakar but that skiter jag i. Skulle lätt tagit på mig dom till fest och dansa i. Det är bra träning för rumpan ;)




Usch inte heller snygg ;! För fuula för mig! Nedå men iaf inte så särsklit snygga, elr vad tycker ni? Skulle personligen kunna designa dom men inte ha på mig dom någon stans...

//Emma

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg du har :D <3333



Allt bra med dig?? <33333

2011-11-14 @ 16:21:27
URL: http://missize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0