För att få den större...

Genom att få min blogg större och så, har jag börjat med att skriva lite mer personligare saker. Vet nu lite som ni tycker är kul att läsa om.

Vissa tar några minuter och läser långa inlägg, och andra inte. Det var en kille som skrev till mig förut " kan du sluta skriva så långa inlägg, orkar inte läsa xd ". Haha och då tänkte väl jag hihhi MEN LÄS INTE DÅ RÅ! Blev lite små irriterad ;)

Om ni nu tycker att blogginlägg är roliga, så kanske det blir lite fler och fler. Fast mitt cyberlink 30 dagars sak har gott ut, så vet inte vart jag ska filma från... Kanske blir det direkt från youtube :) men vi får väl ta och se ;)

Jag vill verkligen ha en personligare blogg! Inte en som alla andra har, uten en Emma Englund blogg. Om man väljer ut 100000 inlägg som man ska välja vilken som är jag. Då ska man läsa mitt inlägg och veta och det är jag! Kommer därför fösöka göra min blogg lite personliogare. Header håller fortfarnades på att fixast och ska fråga min syrra om ett par små saker som hon kan :)

Kanske inte gör så bra inlägg coh aksnke inte har så bra statestik jämför med några stora bloggar. Men jämför med mina kompisar har jag nog storst ;) Många vill också ha länkbyte med mig, men orkar kanske inte sitta hela tiden och ha länk nyte med alla :s Men klart man gör det sådär någon gång ibland ;)

För att få bloggen lite personligare, ska man aksnke ha lite mer HISS/DISS så ni vet vad jag hissar och dissar! kan ju göra typ någon sånd där 25 frågor om mig elr nåt sånt =)

image description

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0