Men tjaa ses igen! ;)

Har vart i skolan idag, och det var as roligt, hela skol dagen fröutom när min bästis och min kompis bråkade :( Dom hoppade på varandra och bråkade. Men anars så var allt super. på gympan körde vi duschboll, man kastar bollar på varandra och när man är träffar går man och duschar, jag vann ;) Fett bra jag e :P

Vi hade 25 frågor på vi i femman. Det gick bra för mig tror jag, kanske fick 2 fel eller nåt! Men är ganska nöjd, fick hjälp med en fråga, och tack Sandra för du sa att Italien såg ut som en klacksko som ska skjuta en fotboll!<3 Rätt på dee. Men nu ska jag skicka ett mejl till en tjej som ska göra min header :D



Puss! :*

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0