PUMPA :D

Haha vilken Miss/Diss det blev idag! Rikard skulle iväg till stan och Fredrik var i vingåker ;p  Så jag var bara ine och har degats hela dan, inte gjort något. Pappa bygger något till hönorna och jag och Filippa är inne, mamma har också hjälpt mig LITE att skära pumpa. Jag och Filippa var med mamma och handlade och tog godis för 110 kr, sen tog vi med kakor och sen en pumpa, plus typ handra saker mer ;) Men det är ju haloween på måndag också ;) Men herrå påer:*



Synd att vi inte kunde va idag, men kanske i veckan :)<3

/Emma


Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Min richard är sötare!;)

2011-10-30 @ 17:34:25
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: freddan!

hahahahahaha nej skulle inte tro det

2011-11-03 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0