tillbaka till livet

Sådär ja HEJ PÅ ER! Äntligen kan man komma tillbax till livet. Så skönt faktiskt. Vi åt typ samma mat hela tiden ;o Och det var inte så kul, sen fick man tapas och såna saker och jag kan säga er det var inte så gott. Jag berättar alla dagar  så ni som vill läsa om det hä äventyret så enjoy....

         MÅNDAG:
I måndags kom jag ner hit till Stockholm, gick till skolan på dagen, kom hem red gjorde iordning stallet och red ut en sväng. In och packa ihop ett handbagage, på sådär 10 minuter elr nåt. Glömde det viktigaste typ... Mina frågor. Det låter inte så viktigt men det är det, om jag inte gjorde som dära 21 frågorna så skulle jag inte få åka dit, och nu vet jag inte ens vart den är ;s Sen kom mamma och pappa och Filippa sen åkte dom och lämnade oss på bussen, och det var då de börja.... Resan till Kanarieörna.  Vi satt där, och det var as mysigt, det var mörkt och satt där och "lekte" med Sandra, nej men vi skrev lappar till varandra, sen lästa jag också. Innan vi åkte fick vi vars sin dricka och jag fick ett packet kakor till båda. På bussen : Öppnade kakorna, Sandra och jag åt några, sen drack jag, och efter en stund kände jag att det var helt blöt på mitt säte och det rann ur min väska, och ALLT blev blöt. I min väska var det kakor blandat med saft på mina böker och tidningar och mig! Och när vi var framme träffade vi morfar och Elisabeth och vi åt på Mc donalds. Och så böt jag kläder, sen skjusade dom hem oss till mormor, och det var jätte kul att träffa dom. Vi fick 500 kronor var från morfar och Elisabeth. Så det var jätte kul. Men nu skriver jag bara måndag sen skriver jag tisdag sen då, pusshej ;*
När vi var framme hos mormor gick vi och la oss.


/Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Vad kul ni måste ha haft!<3

2011-10-12 @ 16:32:03
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0