Tillbaks to you!

Hej på er<3 Igår hade jag tyvärr INGEN alls bloggtid att blogga ;o Men nu har jag väl lite tid å blogga.

Idag ska jag inte göra mycket, hästarna tror jag får vilodag och inget mer särsklit händer. Sandra fyller år och det är ju KUL! Hon har fått jätte fina presenter och schabrak och sånt. Men GRATTIS SANDRA! :') Ja hon fyller 13 nu ;) Och jag fyller 11 i kanarieörna :D Men får presenterna när jag kommer tillbaks! Visar er då.

Jag åker på måndag, men först går jag i skolan sen kommer vi hem och checkar så vi har allt sen åker vi buss mot stockholm, sover där en natt sen åker vi till arlanda klockan 7 på morgonon, sen är vi bara där och hare bra!

Edvin (min lärare) ville att jag skulle göra 21 stycken "uppgifter" när jag liger där och hare så bra. Han bah, om du inte gör det här så tar jag tillbaks lappen xd Så får väl se till at fixa det dära ;)



Fixat klart håret nu och har byt om, strax ska jag ner och äta frukost och kolla på tv elr nåt. Hmm hinner inte elr jo kanske hinner jag göra tidinst inlägg, men isåfall blir hiss/diss och outfit! ;) Så you know. Men vi hörs kasnke sen ifall jag har rid, hej sålänge<3




/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0