Hej-hejdå

Hejhej! Har lagt upp ett par filmer, som ni sett har har ÄVEN några 10tals till, men det kommer upp en imorrn sen vet jag inte, aksnek kommer mer imorrn elör nåt.

Kollar runt på lite bloggar nu, vet inte så många men några kollar jag på! :) Jag kan väl berätta vad som gör mig att jag vill läsa bloggen...

Det ska vara en snygg header/design så man lockas och typ bara MÅSTE kolla!
• Om man rider ska det inte vara föööööör mycket bilder, räcker med tio stycken, elr tjugo? Anars blir det lite jobbigt, elr det beror på, om man rider vanligt, hoppning elr dressyr.
• Ska inte vara super korta inlägg som typ "orkar inte blogga" men då kanske man inte behöver det... :/

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0